- Läser du mycket ?




- När jag satt vänta utanför RIMI på bussen kommer en man som  jag har arbetat för då jag jobbade på beroende enheten
Herman är hans namn och är en ska missbrukar,
han kommer fram pratar om livet hur det  är med mina barn mm,
sen får han syn på böckerna som ligger längst upp i ena påsen och frågar om jag brukar läsa mycket ?
Klart att jag gör det vet du väl svarar jag snabbt.
Han fortsätter och surra tills jag säger att jag ska iväg till bussen,
självklart ska han följa med som en pappa och bära mina påsar ;)
hade en stor mat påse och 2 andra påsar ;)
Tack Herman hoppas att jag får dig att tänka om en vacker dag :0).

Böckerna fynda jag på second hand.

 Fann ett par snygga hood tröjer till kenny med ;)

 Fann 2 söta klänningar till Bambi och en Polarn och pyret tröja till bambi  och en Poncho som jag ev ska använda som filt till Bambi :0).

Jag fullkomligt älskar second hand fyndar ju alltid en massa saker :0).

 En fin plyshklänning i brunt med gula kantband till Madicken. Kappahl

 Kenny fick coola bad shorts och en ekologiskt t-shirt Kappahl.

 Mimmi pigg diadem till Madicken hm

 Små förpackningar till kenny att ha tvålen och schampoot i då han ska bada  :0) ( på skolan )



Bambi fick den ulligaste mjukaste finaste overallen i brunt ludd med gula muddar och ett litet monster på :0)


Sötaste björnungen  , den ska hon få i morgon på 9månaders dagen ;) hiii hiii .



käääääärlek



Kommentarer
Postat av: Petra

ÅH de e från kapp ahl eller overallen?ja har nog tittat på den om de e den kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Yeees yeees snygg va ;)

hiihihi

2008-09-11 @ 10:56:39
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jossa

Det var väldigt fint skrivet om honom, du fick mig just att se honom som en person och inte bara som en alkis. Det är alldles för lätt att glömma bort att det finns riktiga människor bakom den trasiga fasaden.



2008-09-11 @ 14:40:50
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Jossa : Tack :=)

Det är just det jag vill återspegla i livet att intebara se det yttra utan det inre denna alkolist har faktiskt oxå ett hjärta som slår precis som våra

han har oxå känslor och kan oxå känna sorg, som oftast folk inte tror.

Utan behandlar dom som skit :(

det förtjänar ingen :=).



Kram

2008-09-11 @ 16:02:16
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback