- Mamma jag kan sova längre än dig pilutta dig.



- 8.00 vakna dom stora barnen trots att det är helg ??
Den minsta vakna 9.25 och sov hela natten vakna en snabbis för lite ammning sen somna snabbt om nära mig.

 Kenny ska få hit en kompis senare i dag som ska spela och fika och leka
 kenny har sett fram emot detta då hans kompis bor en bit bort, så det ska bli kul.
Madicken ska vara med sin pappa en sväng.
och  jag ska vara hemma med lll snuttan vi håller på städa och dona , hitta just kläder som Alicia ska få en kompis till migs barn och en skötväska som jag tror skulle passa hennes vagn. :0).

 Tvättar lite ytterkläder mm som handukar och sånt som ofta måste tvättas.

På bilden ser ni lill snuppan som drar i shopping påsarna från i går ;)..



Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback