- Mammas lilla stjärna

Klicka för att stänga fönster

-  Som ni vet bär jag ett vackert namnsmycke med alla mina barns namn på från www.familjesmycken.se
Nu har turen komit till Bambi i present från oss ska hon få detta vackra smycke  med namnet " Blinka lilla stjärna"
Precis vad hon är för oss en stjärna.
Our lucky star.

På brickan ska hennes namn stå och födelsedatan vikt och längd.
Kommer bli en perfekt  1års present.

Kostar 690:- och du kan själv enklet och snabbt beställa det på www.familjesmycken.se

Snabb leverans
Mycket trevlig personal.
Och du får ett unikt vackert smycke till ditt lilla hjärta.




" Lucky star "

Kommentarer
Postat av: mini

åå va glad lilla söta kommer att bli :) och så fin i sitt halsband sen! kramar till er fina där uppe! mini

Postat av: dreamdoll

de ska jag lätt rekomendera till min syster :)

2008-09-29 @ 17:08:39
URL: http://dreamdoll.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mini : Ja det kommer att bli himla snyggt ;).

ha det finast där nere :0)



Dreamboll : Ja men visst perfekt present :0)

kram

2008-09-29 @ 20:46:25
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback