- Rättvisemärkta rosor




 Innan jag hoppa på bussen fick dess abuketter fälja med i vagnen .
Ena buketten är på databordet , den andra i köket  ( den röda )
Färska blommer är lite utav en fredags grej ;).


 Tänkte testa på en ny rengörig på morgonen och valde denna stora pump flaska från apoteket.
                                           stor  och härlig blå färg.

 Köpte en prinsess krona inför Bambis ett års dag ;). Present till filip som snart fyller 4 år.


 Vila tunika klänning i lite ballt mönster som jag tänkte ha till legging :0)
                                Polarn och pyret mössa till Madicken.


spana efter en svea mössa till kenny men alla  marinblåvar slut i hans storlek :S

 Massa  gotta till Pingu och Bollibompa ( kaninen och marsvinet )

 Dom omtalade skaljackerna i från hm, Madicken fick en brun kenny en grön.






 Nu ska jag burra ner mig i sängen läsa en bok och njuta av goda clementiner.
vad är det med mig jag är  aldrig trött ?



Vad vore livet utan min familj ?
Ni är mitt allt
Älskar er alla


Kärlek Mamma Jessica





Kommentarer
Postat av: Malin Harju

Vilka fina fynd du gjort! Gillar också färska blommor på fredagarna, en mysig start på helgen liksom! :)



Ha det toppen!



Kramalin

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin Harju Tack :)

Ja det är lite så där lyxigt med färska blommor som doftar gott.

Ha det finast i helgen med magen och allt :0)

Kram

2008-09-27 @ 13:17:51
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback