- semptember TÄVLING i samarbete med www.vurm.se


- Jag har kommit i kontakt med en flitig lisa vid  namn Anki som är en hejjare på att sy unika ting.
På hennes sida
http://www.vurm.se/ finner ni en massa fina unika handsydda ting.

För dig din baby eller kanske mobilen ?

Nu kan du vinna ett presentkort på 200kr att handla för på http://www.vurm.se/





På sidan finns en hel del olika barnagnspåsar som är lätta att hänga på barnvagnen.
Snygga  unika och lättsamma.
 Vackra väskor för mamman i farten. ( delas säkert med babyn ;)



Massa vackra klänningar sydda av kärlek att klä ditt hjärta med.



Mössor att värma sig i höst.



Vackra kläder att värma sig i  som denna vackra morgon rock i mysig wrapmodell.


 spana in sidan på www.vurm.se  och hitta dina egna favoriter.


 Tävlingsuppgifter :

Tipsa om tävlingen i din blogg .
 Skriv sen en kommentar här om varför du vill vinna och vad du  skulle köpt för pengarna .

Sist men inte minst ska ni skriva  om varför just ni besöker min blogg :0)


Tävlingen avslutas 15/9.

Må bästa man / kvinna vinna.




 Ps vurm betyder överdriven lust för något.

I detta fall överdriven lust för att sy vackra ting.

Kommentarer
Postat av: Zanna

Jag är med och tävlar, jag älskar vurms produkter och skulle köpa nån av deras väskor för presentkortet!

Jag är här inne på din sida för att tävla och så brukar va in och kolla här ibland.

Postat av: Pappa till leo



Bor i trakterna nära dig och är en trogen läsare !!!

varför inte passa på att vinna genom dig :0).

Vinner vi får frugan Lotta välja nåt ur sortimentet !



Läser din blogg pga av variationen.



2008-09-09 @ 15:58:53
Postat av: Trebarnsmamman

Vad spännande, har spanat in Vurm tidigare och skulle verkligen vilja ha en kaninmössa...så den skulle jag köpa om jag vann presentkortet :)



Jag hittade hit eftersom jag fick nys om tävlingen via våga vinn.



Och jag har skrivit i min egen tävlingsblogg, om eran tävling.

Postat av: Annas tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/september/presentkort-hos-vurm.html



Jag skulle gärna vilja vinna för Anki gör superfina saker. Har varit inne på hennes sida massa gånger. Jag gillar hennes sulkypåsar och bilden på morgonrocken gjorde mig sugen på en sån.



Jag är ärlig och säger att jag bara kikat in här några gånger tidigare. Har inte läst så mycket men kikar nog in fler gånger.



mail: [email protected]

2008-09-09 @ 20:34:18
URL: http://molnboanna.blogg.se/
Postat av: Cinsaga

Jag vill helt enkelt vinna för att jag aldrig vinner !



Hmmm, men sen finns det ju såååå mycket fint på sidan så jag skulle ju nästan vilja ha allt ...



Hittade faktiskt hit till dig via en annan sida. Kul !

2008-09-09 @ 21:59:21
URL: http://www.metrobloggen.se/cinsaga
Postat av: Mamma Thea

Har mailat dig då jag har låst blogg men vill vara med och tävla :0)

2008-09-11 @ 11:41:55
Postat av: Jessica

Klart jag vill vara med.



Varför jag vill vinna? Gillar alla fina saker hos Vurm såklart. Skulle nog handla en väska för jag saknar alltid en bra snygg väska när jag skall bort.



Hittills har jag bara tittat på den här sidan här och hittade hit från en annan blogg men nu skall jag ta mig en rundvandring. Så fort jag lagt upp tipset på min egen blogg.

2008-09-14 @ 20:10:19
URL: http://tresmastjarnor.blogspot.com
Postat av: jennie

Vill såklart tävla och här läser jag ju för att din blogg får mig på bra humör!

2008-09-19 @ 10:14:50
URL: http://cocine-syr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback