- sleeping beauty




- Utslagen hjälte somna direkt efter att jag  nattat ner han då är man trött.
In`nan klockan 21.00 sov han som en stock trodde han skämta först.

Ingen Madicken att natta läsa saga för ingen buse som springer upp ner och vill kramas och pussas om vart annat.
Ligger där borta flera hundra mil i från mamma :(
saknar dig  mammas hjärta Madicken.
Viskar i dina drömmar hur mycket jag saknar och älskar dig min älskade Madicken.


Nyss suttit sett efterlyst och förundras över alla sjuka människor som finns där ute :(
skrämmande att på samma jord på samma mark som jag vandrar samma luft som jag andas finns dom där sjuka människorna !!!
Dom andas Min luft .... förpestar !!!! ussssh.
Likt parasiter nästlar dom sig in i friska människor liv förstört förgör.
Varför ?
varför ska det vara  så



 Nån annan som såg efterlyst  i dag `?




Bambi somna nyss har haft en riktig mama dag  bara mamam som gäller :0).




Kärlek Respekt

Kommentarer
Postat av: la mami

Hi Hi va söt han är. Min store kille somnar alltid först av alla och gissa om killen kan snarka...

Hoppas ni får en bra dag i morgon, gillar din inställnig till barn och livet. kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

La mami : Hii hiii snarkar han ?

Min son går i sömnen hihiih så man måste hålla koll ;)

Kram finaste du

2008-09-17 @ 22:25:32
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Linda

Mammas kille :)



Visst är det jobbigt att va ifrån sina småttingar...oavsett hur gamla dom är finns det alltid en oro trots att man vet att dom har det hur gott som helst, inte sant?



Titta på månen ikväll och viska att du älskar henne....för det är samma måne som hon ser innan hon somnar, var hon än är :)



Ta hand om er!



Kramar



Linda

2008-09-18 @ 08:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback