- sunday its so cool i love you




- Bambi sov som en utslagen fågelunge i natt med, vakna 9,30 snacka om lyx.


Åt en god frulle med potatissallad och rostbiff och massa sallad i en baugette.

Söndag och vi har chill dag.
Älsklingen åkte träna nyss jag ska softa vid datan innan det är dags at hänga en tvätt och stoppa i en ny.
Hinna svara på  alla era mail försöker att svara på allas ;).

Har fått en massa intresanta mail så en del kommer jag nappa på.


Glömm ej tävlingen jag har på bloggen !!!!
Utgår i morgon mitt på dagen !!!



Peace love and understanding !!!

Kommentarer
Postat av: sessan❤

Vad skönt att få sova lite extra länge en dag ;)



Ha ha, det var du som kommenterade i mitt eco sko inlägg?

Länken funkade inte & så kände jag inte igen vintageretro "prinsessa" smisk på handen Men så var jag inne på elliesdagbok & då la jag ihop ett & ett big smile



Jo de ecco skorna är bara så fräscha, ville gärna haft ett par till min tjej men det kanske ser dumt ut med sådana på en snart 3 åring!?



Hoppas du får tag i dom iaf för dom ser skit fina ut!



Önskar dig en härlig & soft söndag

Sessan

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Sessan : ja sova kan man väl inte tacka nej til på morgonen efter en amningsnatt så det kan man verkligen kalla lyx ;).



Klart att tjejen kan ha dom skorna jag tänkte ha dom till min dotter på 5år ;)



Kram Ha det finast

2008-09-14 @ 12:57:55
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback