- Todays spending open my wallet



-  Jag är redo för hösten / vintern mitt mitt nya REDKEN schampoo och balsam :0) Ollalallala i loving it.


Ny Dior mascara från kicks som ap tanten glömde lama av SMART börja pipa inne på willys liksom hahhah tur  dom kunde larma av ;).

 Blend hood  till kenny och nyavarma sockar.

 Lördags godis till kenny Madicken. Party mix hahahaha :0)






Ny EKOLOGISK Hipp gröt till Bambi och fullkornsbokstavskex Bambi.
Nu Mam / Bambino drickesflaska och mat i ett som Bambi ska få senare :0)
Flaska med orange kork och söta isbjörnar,
Energi bars for me köpte till älsklingen oxå.
Tandsticker att ha i handväskan  då man är ute och äter  och en ny borste till mamman ni vet väl att man ska byta en gång i månaden  ???


Kääärlek mina kära vänner

Kommentarer
Postat av: Petra

vart shoppade ni?fin flarra kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : Vi var på willys ;) hihiihhihii :0)

Tack ha det finast kram

2008-09-05 @ 23:01:53
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback