- Trött på risigt hösthår ? REDKEN ALL SOFT Tävling




- Måndag den 22 september solen skiner både inne och ute .
Dagen till ära denna höst dag kör jag igång med en grymm vinst   sponsrad av mig själv :0).


Denna underbara hårinpackning är grymm och kan med fördel avändas en gång i veckan det gör jag med bra resultat ;)
Ni ser ju hur skinande och blank mitt hår är *ler*.


Super treatment överstiger gränsen för begreppet fukt
och ger maximal djupgående vård.
Ger mjukhet, utredning och frizz kontroll.

Avokadoolja = ger mjukhet och fukt
Proteiner = ger styrka
Aminosyror = ger vård

All Soft innehåller avokadoolja, proteiner och
aminosyror för att jämna ut, vårda och binda fukten.

Använd varje dag eller som intesivkur.
Applicera Heavy Cream på handdukstorrt hår.
Kamma igenom produkten.
Låt verka i 5 minuter eller upp till 15 minuter för extremet torrt hår.
Skölj noggrant.


Vinnare av Swedish: Beauty and Cosmetics Award 2008
Motivering: "Torrt och sprött hår förvandlas till rent silke.
Maximal vård och glans skapar en upplevelse av lyx.
Alla trötta hår får pånyttfödelse.".


Stor burk som räcker länge  ca pris 400:-


Tävlingsregler :


1 :  Länka tävlingen bilden får lånas. och skriv om varför just du ska vinna.


2 :  För att dubbla  dina chanser tipsa om sjyssta höst  frisyrer. Samt kommentera igenom mina inlägg.





Vinnaren dras nästa måndag   runt lunch tid.

 I juryn sitter jag och Bambi   resultatet kan INTE öerklagas,
sitter en hård jury här :0)



Peace love and understanding !!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonas sambo

Du är verkligen för patetisk, hittar på att jag skulle läsa den här skiten. Går ju knappt att läsa för alla felstavningar för fan. Besatt? Det verkar inte bättre än att det är du som är det besatta exet , du är bara för tragisk. Jag är definitivt inget ex och har inte varit det till Jonas heller, bara önsketänkande från din sida. Och avundsjuk på dig! Knappast! Du är verkligen sjuk i huvudet som jonas säger. Jag är lycklig och behöver inte vara avundsjuk på andra. Skulle vara på hängbrösten eller bristen på intelligens då hahahaha. Undra vem som är avundsjuk på vem egentligen. Lämna oss utanför dina intriger och skitsnack i fortsättningen tack, det verkar som att du har fullt upp med sådant iaf.

2008-09-22 @ 12:51:47
Postat av: Elin

Jag tycker att JAG ska vinna för att just nu så är mitt blonda och rätt så långa hår uppsatt i knut 24/7 och det känns inte så jätte kul. Vill ha utsläppt men det är så slitet. Vill egentligen bara klippa av allt men det får jag absolut INTE för mitt allra käraste hjärta, han vill helst att jag har låååååångt hår.



Så går jag till frissan så får jag mig väl en smäll i arslet och inte en endaste puss förens tills jul typ.



Något snajdigt frisyrtips kan jag dock inte bidraga med. Behöver nog snarare lite tips själv! ;)

Postat av: Trebarnsmamman

Jag är med och har direktlänkat från min tävlingsblogg.

Postat av: Annas tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/september/redken-1.html



Jag hoppas jag vinner då mitt hår blir torrt och trist på hösten/vintern. Vill så gärna hitta något som hjälper.



Tips på frisyr är en lättskött längre page, fast det är nog för att jag gillar det bäst, är inte så bra på frisyrer.

2008-09-22 @ 20:35:54
URL: http://molnboanna.blogg.se/
Postat av: rebecca

Anledningen till att jag skulle vilja vinna hårinpackningen är väl som för de flesta att mitt hår är så himla slitet och tråkigt just nu! Skulle behöva lite glänsande välmående hår för att bättre på självförtroendet nu till hösten ;)



Nu när det är höst tycker jag det är finast med lite mustigare toner i håret! Även om man är nöjd med färgen man redan har så piggar alltid lite snygga slingor i en "höstig" nyans upp lite! Och när det gäller frisyrer är väl inget så snyggt som en lång busig hellugg och lite rufsigt hår med volym? ;)



Länkat har jag gjort här; http://rebeccajanzon.blogg.se/2008/september/harinpackning.html

2008-09-22 @ 23:42:53
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/
Postat av: Theresa

Jag har mailat och vill vara med och tävla !!!!!

2008-09-23 @ 00:27:05
Postat av: Petra

Jag är med och tävlar:-)därför att jag behöver liite egentid i badrummet hihi nä jag behöver fräscha upp mitt trista torra hår med denna dunderkur och samtidgt ta mig den tiden så englas söta pappa kan ta henne en stund för jag o mitt hår behöver näring!själklart ska jag länka puss o kramskumbanan.

2008-09-23 @ 18:31:07
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Linda

Olá senorita Jessica, självklart är jag med och tävlar om en underbar boost för knoppen nu till rusket. Slitet hår av sol & vind även jag behöver komma i trim. Snart jag fylla 30 detta vore det perfekta för att min hår mätta.



Schyssta frisyrer till hösten;

Stora underbara lockar som ser naturliga ut.



Länkat;

http://sweetkay.blogg.se/2008/september/jag-tavlar.html#comment



Puss

2008-09-23 @ 19:28:52
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda

mitt hår är hemskt jobbigt. Jag har ett jätte risigt hår och behöver redken!

2008-09-25 @ 14:06:37
URL: http://lindaskriver.blogg.se/
Postat av: Sofia

jag ka vinna för att det är så kul att få present i postlådan=) Hii..ha en underbar dag..

2008-09-28 @ 10:15:41
URL: http://sozzi.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hallå Jessica jag har läst din blogg en massa sen starten.

Som du vet har jag en låst blogg där jag skriver ommitt liv och min tid i nuet där jag går igenom min sjukdom , där jag relaterar sjukdomen och vägen till en tillfrisknande från cancer.



När mitt hår vuxit ur vill jag vårda det ömt.



Har mailat dig !!!



Kram olivia som fick åka hem på permiss i dag .

2008-09-28 @ 11:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback