- We like chai latte min lilla bus och jag



- Soft mysigt väder att åka moped i vi satt och sjöng på  vägen in ;)
Fick sms av Petra ang ett par jeans var snab och svara täbkte att vi kunde dra en fika på stan men hon såg visst inte mitt sms ;)
Så jag och keny drog en take away chai latte modell stor.
Satan så smarrigt tyckte kenny oxå med chai latte musche ;)


Klicka för att visa Megabild! Coola sneakers i retro-modell, Adidas Dragon!!! Stl 35

Kennys nya pjucks ;) dock  köpte vi dom ej stan utan  via nätet :0)
fanns inga snygga i stan ;) som tilltalade ers höghet .


 Fingervantar  är ett måste nu när det börjar att bli kallare på morgonen till skola / dagis för dom större, dom rosa är Madickens dom andra är kennys som han själv valde.


 Hittade ett sjysst linne med en papegoja på till mig.

 Världens finaste kapp jacka  hittade jag på VILA märke object hur underbar som helst
 ser ut som en isprinsessa i den >;).

 Oppps  finns ju så mycket snyggt på Lindex nu ;) Kom hem med en hel drös med fem myror är fler än fyra elefanter kläder / hakklappar till Bambi :0) så jävla snyggt,

 nämen massa til Madicken också oppsi opssi var ju så snyggt ;)


Hittade en snygg koftamed men hann ej testa hade en ivrig kille som ville till leksakas affären så nästa gång ska jag hinna testa den var ju så snygg.




 Kenny köpte ett arkelog set hur ballt som helst och en massa pokemon saker :0).

När vi kom hem lagade vi biff ala lindström och jag åkte hämta paket som ni får se i morgon.

Nu ska jag åka till en  kompis hämta lim och en film och lämna  en dricka ;)



Peace love  and understanding !!!


Vi ska mysa kika film och snaska gott ;)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad mycket snyggt du hittade på Lindex måsta jag också kolla in. Jag gjorde ett riktigt bra fynd på Kupan idag, visar imorgon :) Kram

Postat av: Hanna

Funderat på att vara med i lyxfällan?

2008-09-01 @ 22:32:05
Postat av: Petra

Ja precis jag såg ditt sms när jag var hemma typ vid middagsdax hmmm synd synd :-(kram på er

2008-09-02 @ 09:40:07
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Kristin : Hii hii ja lindex har ju en himla massa trevliga saker / kläder :=))))

Aha du får jag spana in i bloggen ;)=



Hanna : keee ?? leer aldrig öer mina tillgångar ?

and you ?



Petra : Ähhh vi får ses en annan dag ;)

kram

2008-09-02 @ 10:08:11
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Carro

Värsta fynden de där fem myror kläderna från Lindex är, sååå himla fint !

2008-09-02 @ 14:41:10
URL: http://carodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback