- You rock my world




- Det är ganska soft att vandra på stan alldeles själv.
Glömde dock att köpa en chai latte på BARISTA !!!???
Hur kan man glömma en sån sak liksom ?
Tydligen kan jag ;).


 Idag hade jag på mig  :

* Linne vitt Gina tricot.
* Jacka Vila
*Väska i brunt skinn sisters.
*Braller VILA
* Rosett skor ?
* Snygg t.shirt från Inocent  ( sponsor ) 
www.innocent.com givetvis är jag medlem i innocent familjen ;)




   Drog  ingen lunch på stan då ingen  kunde äta med mig.
Hallå vem sitter äter sushi själv liksom ?



Peace

Kommentarer
Postat av: Kristin

Viken fin bild på dig!! Trevlig helg!

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Tack kristin :0

ha det finast på er :+)

2008-09-19 @ 20:32:26
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

natural beauty. . .

2008-09-20 @ 17:21:19
Postat av: VintageRetroPrinsessa

anonym . Tack ler

2008-09-21 @ 16:56:14
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback