- New stuffs




  På Lindex fann jag ett par till snygga utsvängda jeans från fem myror kollektionen till Madicko.
Ett nytt nattlinne och det invigdes redan i kväll :)

 Batman for mami

 klänning for  mami ( lägg märke till naken fisen som vill duscha )

 sommar kläder till Bambi :)

 Pippi baddräkt och klänningar / nattlinnen Bambi

 Hello kitty for me :)

 sommar kläder Bambi

 Halk raggisar hur balla var  inte dessa ge mig ett lantkök med öppen spis nu sa ja :)

 


 På Hm vart det nya t-shirtar till kidsen med kaniner Madicken den lila den vita Bambi :)
En  fin jacka med  doft burberry rutigt foder till Madicken följde med hem :)
 Hoppsan vilken glad tjej som prövade kläder när vi kom :)


Bambi somna 8.30 i går vakna en gång i natt och vakna nu klockan 8.05 :)

Barnen är på skola / dagis  lite regnig dag så Madicken valde att ta sitt nya paraply som hon fick i påskägget :)
En glad kenny kramade om Bambi innan han gick  ;) syskonkärlek är så fin :)

Nu sitter lillan mumsar vatten melon dricker äppel jucie :)

 Min frulle blir  rester från i går dvs grekisk sallad och vitlöksbaugetter somjag gör själv :)
Mumsigt värre.
Ute är det grått och lite dugg regn :)

Tända ljus på matbordet :)


Just ja honey fick även billabong linne och nike fotbolls tisha :)
En nöjd man med andra ord :)


Sen köpte jag  flätade bohem läder band :)




Kääääääärlek

Kommentarer
Postat av: mamma

As snugga kläder alltihopa!! Madickens v-jeans är ju såna som jag hade som ung hahaha...Bra shopping vill jag lova

2009-04-28 @ 09:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback