- Ahlgrens husvagnar



- Älsklingen gjirde go mat med egen marinerad fläskfile och potatis och jag gjorde en kall crem fraice honungslime chili saffrans röra till.

Duschade alla tre tillsammans efter maten.

Bambi somna sött i sängen efter massa lek och bus :)

Pappan i huset har tv spels date med en vän :)

Jag hängde nyss en tvätt la i en ny.
Tvätta ena hunden ( kammningen väntas )

Tar en välförtjänt städpaus :).


Älsklingen överraskade med en stooor schwizer nöt kaka och desa söta husvagnar som smakar toppen :)
Perfekt smak och söta var dom oxå :)





Bjuder  även på  en bild på pannacottan som gjordes i går med färska björnbär :) Mums.

Käääärlek




Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå kan du inte lägga ut recept på saffrans chili röran den lät god och intressant:)

2009-04-19 @ 16:13:51
Postat av: Carro

Såklart jag tittar in :) Har dig på Bloggkoll .. Tycker det är så roligt att spana in dina fynd, tips , ideér och din härliga familj :) Testade dom där Husvagnarna igår , och de var verkligen smarriga :) Fluffiga med ..



Tack så mycket ! :) Jag jobbar på att bli fri(sk) varje dag .. Men det tar tid att bygga upp sig själv igen men jag har kommit en riktigt bra bit på vägen =)



Hoppas ni får en härlig söndagskväll ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback