- Besatt




- Det finns människor som aldrig kan tillåta andras lycka och liv.
Det finns sjuak människor som väljer att ta till flaskan istället för att vara med sitt barn / sina barn.
Det finns sjuka människor som lever i en fantasivärld.
Sen finns du ... som dagliger sitter anonymt skriver på bloggen läser.
Svider det i hjärtat varje gång  du kommer in och läser.
Vad är det som driver dig människa ?
Du är över 30 men beter dig som en trotsig 6 åring som inte får som du vill.
Respektera vad människor säger till dig som inte vill ha med dig att göra.
Hur sjuk  kan man bli ?
Hur långt kan en besatthet driva en egentligen ?
Dessa fråger ställer vi oss dagligen om dig.
Ta din energi till annat snälla människa.

Vill du sitta dricka dig full telefon terrorisera fok som inte vill ha med dig att göra ???
Sitta time efter timme och läsa skriva på min blogg ?
Besattheten i en nötskal.

Förstå att ingen av oss vill ha med dig att göra, vad är det som är så svårt att förstå i den meningen ?
Fatta förstå.

Man kan inte få allt här i världen.
Där jag är nu når du aldrig.

Så fort kennys ska vara hos sin pappa är hon där och ring trakkaserar stefan
bombar mig med totalt meningslösa  kommentarer.

Låt oss vara !!!!


Fyll i fräknarna och flyg i väg på kvastfan !!!!!!!
Långt bort där vi slipper din djävla besatthet !!!!



/ J the one and only





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla lilla gumman fatta att det är du som är sjuk?

Varför tror du inte Jimmys föräldrar vill ha med dig att göra?

fattar du inte varför folk helst inte vill att du ska finnas till?

För att du är snäll?

2009-04-09 @ 18:34:11
Postat av: Anonym

Du kommer att falla du är inte bättre än mig dags att du inser det din lilla nolla.

2009-04-09 @ 18:35:32
Postat av: Anonym

Stefan har sagt att han helst önskar att han hade en annan mamma till Kenny.

För att du är så sjuk..

Han skäms över att du är mamma till kenny.

Att han måste träffa dig!

Att han måste stå ut med alla dina trakasserier.

Han tycker det är skitpinsamt att du ens finns till?

Snacka om BIG MISTAKE.

Inte Kenny men att han skaffade barn med dig.

2009-04-09 @ 19:10:37
Postat av: Marlene

Skriv ut mitt namn oxå men det vågar du väl inte pgav alla jävla polisanmälningrar du har på dig!

2009-04-09 @ 19:12:20
Postat av: Malla

Vidriga människa!!! I say no more! Stackare er!

Postat av: sjukdoms tillstånd

Kanske nu det är dags att psykvården tar tag i sitt ansvar så hon får rätta hjälpen och mediceneringen !!!

Att sånt folk ens får gå lös är ju skrämmande !!!!



Tur att du har dom finaste barnen och finaste mannan som tar hand om er.



Kram

2009-04-09 @ 20:39:19
Postat av: Anonym

Skämtar du med mig? visste du att Jessica är så störd att hon genomgått en beteende utredning inte ens under utredningen kunde hon hålla sig lugn..

2009-04-09 @ 20:50:41
Postat av: Anonym

Ni är då ett gäng riktigt blåsta patetetiska människor..

Kanske ni ska tänka efter nästa gång innan ni blir totalt blåsta av en psykopat!

2009-04-09 @ 20:54:19
Postat av: Anonym

Du som snackar om psykvården jag ber dig hålla käften!

Du har ingen aning om vad du snackar om hade vetat sanningen hade du skämts!

2009-04-09 @ 20:57:25
Postat av: Anonym

Jag har kompisar som berättat hur illa du beter dig mot Jimmy kompisar du ska lita på??????`? hans mamma hatar dig enligt min mamma.

Min mamma har berättat saker om dig.

Jimmys mamma har nog insett sanningen..

2009-04-09 @ 21:01:02
Postat av: Hanna

är inte så insatt... men detta låter jävligt creepy!! =/ skott i pannan på henne du skriver om. så det inte blir ytterligare ett "arboga drama". fy fan!!



hoppas ni får en trevlig påskhelg trots miffot! ^^

kram H

2009-04-09 @ 22:05:38
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

Verkar vara ett riktigt skadat miffo....

ha det gott tråts detta

kramar från lolla

2009-04-10 @ 11:01:23
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Petra

Usch vad säger man?galningar finns överallt,kram

2009-04-10 @ 13:11:59
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Jennie

2009-04-10 @ 16:25:09
URL: http://cocine-syr.blogspot.com
Postat av: vintageretroprinsessa

Tyvärr finns ju dessa människor överallt !!!Såna man vill undvika men som ständigt säker kontakt utav en.

I går / natt hade människan suttit bombad bloggen.

men inte bara mig utan trakkaserat kennys pappa :(

Tråkigt att deras avundsjuka kan driva dom så långt :(



Käärlek alla andra

2009-04-10 @ 21:56:53
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Elin Karlsson

Hej. Mikael Sundberg berättade för mig att du hade med bild på din sida där jag står som modell :) så hittade jag mig här, bilden är från våran besatt-session. lite kul, visste inte att jag kom upp på google förrens nu!



/Elin

2009-04-12 @ 02:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback