- Doftleverans från sundsvall




- En doftleverans med mina beställda doftljus kom i dag från sundsvall / ikea :)
Mallan och Milla leverera :)

 Även detta laptop bord stog på listan det vita var lut så det svarta fick flytta hem :)
                                           Grymt djäkla skönt då man sitter i soffan / sängen chillar med laptopen :)
                      Nästa vända blir det ett vitt som jag kan ha på övervåningen :)

 

Taaadaaa resultatet med alla doftljus i min nya glas kupa med spetsband , locket fattades visst det lekte Bambi med.

PIZ

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad duktig du är på pyssel.

Man blir inspirerad =)

Postat av: lolla

hejsan

vad duktig du är att pyssla så kul att kika in hos dig

kramar lolla

jag "småhärmar" dig ibland ;)på ditt pyssel

2009-04-15 @ 09:12:07
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Petra

Tindra luktar sååå gott jag har dem hemma snygg glasburk fiffiga du ;-)

2009-04-15 @ 09:13:47
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback