- G i f t s




- Älsklingen fick sina påskpresenter i går,
En snygg tisha från Jack and jones och en par vind braller att vara ute gå i :)
Han vart mycket glad :)


Bambi fick blåa strumpbraller och allvädersbralleri blått  :)

Madicken fick en söt randig tröja med en pudel på.

Resten kommer bilder på :)


Nu ska vi ut och städa lite på  gården innan det är dags att duscha och fixxa till sig då det ska bära in mot stan :)
Lite mer påsk godis ska   köpas och vi ska äta på nyöppnade burger king jag ska äta veggie bean baugette :)


Just ja ska säta upp barnens nya Pettson förglömligheter planscher dom fick i går :)



Käääääälek mamma Jessica


Pssst 2 nya paket har hittat hem som jag kommer dela med mig bilder av :)
Ett till mig och ett till Bambi :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Påskpresent, det kanske vore en tradition att börja med?!

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback