- Korres




-  Ett trevligt paket låg paket i brevlådan i dag då jag skulle hämta in posten.

Det svenska hudvårds märket hade skickat lite goodies  som jag ska få testa :)
har inte innan  vart i kontakt med detta märke så det ska bli spännande att se :).




Redan nu ikväll unndade jag mig att teta  tre i en rengöringen och en wild rose mask som gjorde huden len och livfull :)
Perfekt resultat som jag var ute efter :)


Korres 4 grundläggande värderingar :

* Naturliga framställda aktiva ingredienser av bästa kvalitet.

* klinisk prövad verkan utan uppblåsta löften.

* Estetiskt tilltalande.

*Rimlig prissätning som möjliggör daglig användning.


 Dvs riktigt bra värderingar som tilltalar mig.


 Vill ni se deras sortiment och veta mer om deras produkter gå in på www.korres.se



 / nyponrosen Jessica


Kommentarer
Postat av: mia dh

Trevligt paket, ha det toppen, kram.

Postat av: Linda

Hoppas du har haft en bra dag :)



Och paketet var det ju inge fel på!



Kram!

2009-04-21 @ 22:53:32
URL: http://typlinda.blogg.se/
Postat av: Anna

DET ÄR GREKISKT, INTE SVENSKT!!!!!

2009-04-22 @ 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback