- Med smak av livet





"Jag är med och tävlar hos
Eira - Min ögonsten om min egna müsliblandning från Min müsli! Tävla HÄR du med!"

Tävlingen avslutas den 15 April kl 18.00.

Lycka till!






-  En bra start på dagen är en ekologisk frukost.
Som mamma till tre barn r det  viktigt att dom får i sig av rätt saker för att hålla  dagen ut.
Musli är det bästa på morgonen  tillsammans med ekologisk fil eller strö över den ekologiska gröten och du har en frukost som håler i sig :)



Kärlek mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

Vad kul att du vill vara med och tävla :) Lycka till!

Postat av: lolla

gud vilken kul tävling alltså

kram lolla

2009-04-11 @ 11:38:18
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback