- Nagel lyx

33467-4501


- I morgon har jag min nageltid.
En gång varje månad går jag till min nagel tjej och förstärker mina egna naglar :).
Toppen nöjd varje gång :).


Sen blir handl alute mat.
Morgon dagens matval blit marinerad pasta  sallad med kall fläskfile som Jimmy marinerat och fixxat till :)
egengjorda vitlöks baugetter :)
Jummie jummie :)


Kanske man hinner fika på stan , annars blir det en chai latte mitt självklara val :).

Röda k får sig ett besök anyway :)
second han är stängt och får sig ett besök på fredag då har jag lunch date och trend span på stan med min mamma alldeles alone möjligvis att Madicko följer med :)


Pappan i huset är uppe masserar den lilla och pussar i nacken då somnar hon skönt.
Mamman nattade dom stora :)

Kennys kläder är framtagna inför skoldagen i morgon ( har haft lång påsklov )
Väskan packad läxan gjord frukten nerpackad gympa dojjer och   jacka  tvättad, ny vårmössa framlagd.




Kääärlek mamma Jessica som i lugn och ro sen kan lägga sig mysa med mannen när Bambi sover :) tsss

Kommentarer
Postat av: ♡ GucciMama ♡

Tack detsamma vännen:-)

Postat av: lolla

morning

vilken härlig dag du kommer att få, lyx och härligt med naglar såååå snyggt.

väntar med spänning på dina bilder om du fyndat något

kramar lolla

2009-04-20 @ 08:27:21
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

hehe ja exakt hur kul kan man ha med en fiskskål lixom? tydligen jätteskoj :) 'asg'



tack .. och fina naglar. de där skulle jag behöva nu oxå. va ett tag sen.



kram

2009-04-20 @ 10:46:42
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: ja det är verkligen mysigt där! :)



hoppas ni får en fin dag med massa bus



kram<3

2009-04-20 @ 14:21:39
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Guccimamma :)



Lolla : God eftermiddag :)

Nja lite dåligt med shopping i dag men nåt kom jag alltid hem med :)



sarah :)



Erika :) ja det kan jag tänka mig :)



ha en toppen kvll :)

2009-04-20 @ 17:31:06
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback