- Prinsessan och kungen



- Här på morgonen har det vart full rulle med lek och bus kusiner i mellan :)
Allra roligast var att klä ut sig och leka i Madickens egna kök :)



Dom fina kusinerna. Utklädda till prinsessa och kung.


 Snart kommer  min mamma  dvs barnens mormor med chack dvs våra hundars puffiga Valp.
Har två spända föräldrar som springer omkring och är lite saliga över att mormor ska komma och deras baby ;)


Här hemma  bjuds det på chokladtårta vispad grädde och färska jordgubbar till kaffet / påsk musten :)


Ikväll bjuds det på färsk lax god sallad pressad potatis och en god kall cream fraiche röra som älsklingen fixxar till :)

 Bambi sov hela långa natten vakna 2 snabbisar somna om på 3 röda.
Våran duktiga stor tjej inga kliande eksem som störde hennes sömn .



Våran finaste mys tjej.


 ha det finaste långfredagen ever på er alla där ute .


Kärlek Familjen simm wallin

Kommentarer
Postat av: Carro

Ha en underbar påskhelg ! :)

Postat av: Petra

Mysig dag för er :-)söta de var kram

2009-04-10 @ 13:10:54
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: lolla

vilka söta barn och jag förstår att de har kul, visst njuter man när ens barn skrattar så gott och har kul ??

Mysig afton ni kommer att ha...

kramar lollla

2009-04-10 @ 16:03:44
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa





Carro : Detsamma sötis :)



Petra :) Ja det kan man verkligen kalla det sen tittade solen fram och vi var ute flera timmar :)





Lolla :) Tack dom är söta tillsammans dom där kusinerna det roliga är att dom är lika gammla och dom har haft det så kul :)

Madicken slockna snabbt i sin sng i dag efter massa bs lek och mys :)

Lycka för mig är att se mina glad lyckliga glada lekfulla :)

det är såna saker som får mitt hjärta och min själ att m¨å bra :)

kram

2009-04-10 @ 21:50:23
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mamma

Sötnosar men det vet jag ju att dom är........fortsatt trevlig påsk på er alla

2009-04-11 @ 17:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback