- Vinden leker i mitt hår solen strålar mot min kropp




-  Go kväll :)

Nu är vi hemma och lillan somna  i min famn direkt då vi kom innanför dagen :)
Händelserik dag för lill snuttan :)

starta dagen med frulle :



Knäckemackor med leverpastej och färskpressad apelsin juice.

 Sen gick jag ut med den här flickan och cyklade i solens strålar tog ut pengar handla lite sen cykla vi hemmåt.

Duscha fixxa till oss begav oss till stan.

 Framme i stan somna den här snurpan till nån minut.



Gasande sol brillor och leende :)
 Gick en snabbis på stan inna jag hade nageltid.
Leta sockar till kenny  utan napp.
Nytt försök till veckan.




Nya fräscha förstärkta egna naglar :)



Nu dags att börja med middagen :)

sweet chili marinerad vit fiber pasta salad med advocado fetost och massa grönsaker.
Flintastek och egen gjorda vitlöksbaugetter :)


Kääärlek

Kommentarer
Postat av: emily

ååh vilken mysig dag och du är ju för vacker!! Fin fina naglar blev det också.. har också funderat på att fixa mina men jag biter ju på nagelbanden så mkt, hm..

Postat av: Anonym

hejsan

jaaa ni verkade haft en mysig dag som vanligt, och jag har haft min vanliga måndag på jobbet...sisådär var den....

snygga naglar det är så jäkla frächt

kram lolla

2009-04-20 @ 19:25:17
Postat av: Kristin

Bambi ser tokigt busig ut på första bilden :) Ni verkar ha haft en bra dag. Hittade du något på RK idag. Jag var där på min lunch men jag hittade inget, då tänkte jag att Jessica har nog redan varit här idag, haha!! KRam

2009-04-20 @ 19:45:01
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback