- Tre systrar i stan



-  Hallå nu har lugnet lagt sig här :)

Barnen sitter nyduschade spanar tv och har mumsar i sig glass med strössel :)

Den lilla fick duscha med mig efter att vi städa och dona upp :).
Renbädda kidsens sängar bla :)
Dammsög och skurade :)

Mötte upp första lille syster yster inne på second hand :)
Gjorde ett span där till att börja med :)

Sen strosa vi omkring :)
 Träffade på syster 2 som hade en nygjord tatuering på halsen en söt fjäril :)

Drack en chai latte och spana i butiker och surre förstås en massa :)


Sen kom honey boney och hämta upp mig  med en sovande liten i bilen :)




Hej mammas alla bloggläsare :) sitter i bilen chillar med en loka flarra :)

Kommentarer
Postat av: mini

hej lilla ljuvliga bambi! mini heter jag och är en av din mammas alla bloggläsare, jag myser när jag tittar in här och det gör jag varenda dag. jag älskar alla kärleksfulla texter och härliga bilder, det kan du hälsa din mamma. och du min lilla söta vän är så söt att jag skulle pussa galet på dig om jag sprang på dig. hälsa mamma så gott och ha en skön helg, oki :) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback