- Nämen en till söt ängel till min samling



- En till ängel till min samling hittades :)
Tycker om söta speciella änglar :)

 Pippi piggelin bok till Bambi och Gröngölingsboken till kenny second hand.
 
Kenny vart mycket glad över hans nya bok och satte genast i gäng att bläddra och läsa :)
Fylld med massa härliga pyssel tips :)
Perfekt för pyssel killen kenny.

   

Bambi fick adidas pjucks  en ny hjälm med hundar Bambi klänning och en plysh klänning.

 En fin virkad duk som var superlång täcker tre fönster på raken :) och ett spetsband :)
                                           Detta pysslades i dag till kennys rum :) Bilder kommer :)



Gick in på apoteket för att köpa salva för hennes eksem , dock hade den ännu ej kommit in är det inte typiskt.
Kom inte ut tomhänt hittade ett sött cerat med Bamses tjej till Madicken :)

 

Madicken fick även en cykelstol till dockan :) och nya braller :)





En liten strawberry shortcake docka hamna i Madickens rum :)
 så söt :)
Hon hamna på en strawberry shortcake filt som är från då jag var liten på henne rum :)



 Syrran fick 2 påsar med kläder och annat :)
Och jag fick en fin skjorta av henen hon ej ville ha i röd flanell :) perfekt :)



 / Kärlek mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Carro

Nej men vilka fynd ! :)

Hoppas ni får en trevlig helg uppöver.

Kram !

Postat av: vintageretroprinsessa

Carro ;) Tack :) Roligt att shoppa.

Ha det finast på dig nu

2009-04-18 @ 12:36:30
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback