- 4 veckor med bomull i munnen



- För en månad sen och en dag så oratade jag med dig.
Du skrattade.
För 4 veckor sen hördes inte ditt skratt mer.
 Det var dolt fanns inte mer hördes inte mer.
 som on nåt stoppat in bomull i munnen :(
Jag vill  slita ut den där äckliga bomullen i din mun.
Ta  dig ut ur frysrummet springa ut med dig till havet och ge dig luft luft så du kan andas prata och blomma upp igen.
Om jag önskar riktigt hårt kanske min önskan slår in ?


 Jag vill bara ta dig under mina vingar och låta dig flyga fri som en örn.
Bara du inte skiter på mig :)


saknar dig brother.
Mer än du kan ana ...



Kommentarer
Postat av: stina

Vill bara säga att jag beklagar din brors bortgång.

Det är så hemskt och ofattbart.

man förstår nästan aldrig att dom är borta.

Fort går det också.

ibland känns det som igår när man pratades vid och sedan när man vaknar till så ser man att tiden har gått fort.

För min del var det sex år sedan min pappa dog.

Men senast igår deppade jag över det.

Och det blir värre och värre för varje år.

Kanske har det att göra med att jag blir äldre och vet vad vi nu missar tillsammans.

Allt jag vill visa honom.

Mitt hem, min pojkvän, mina kattisar - mina barn längre fram.

Det ger mig ångest.

Förlåt.

Nu vart det inte direkt något uppmuntrande jag skrev.

Men vill bara berätta att jag tänker på dig och förstår vad du går igenom.

Fast jag vet att allas sorg är unik och inte går att riktigt sätta sig in i.

Hoppas du mår så bra det går och att du får mycket kärlek och glädje av alla andra lyckokällor i ditt liv!

KRAM

Postat av: Rodolfo

jag beklagar Rogers bortgång. Kämpa på och ta hand om er. // Rodolfo Campos

2009-08-18 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback