- Akta dig för eld och djupa vatten ...

Jeans BIKBOK White Lable Legsley Holes spets (31/34)
 Akta dig för eld och djupa vatten , så mycket man som mamma vill skydda sina barn i från . Men tyvärr än hur mycket jag skyddar kan jag inte skydda dom från allt ont än om jag vill . Men jag försöker det är det viktigaste och det är det som räknas. / love love love




 Anyway vill jag ha ett par snyggt slitna jeans med massa hål som det ska vara spets under hallå hur snyggt sklle inte det vara liksom :)
Ja jag ska spana på stan :)


 Sen ska jag kolla på en snygg Peak Performance jacka :)
Allväders softshell jacka :)



Det regnar ute , vi sitter i vardags rummet med tända ljus.
Jag sitter dricker chai , läser .

Bambi ligger på sitt lektäcke med my little pony i en body hon ärft från Madicken .
Mumsar Banan smoothie och knäckebrör med renost , matar dockan i varannan tugga.


Lycka :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Såna jeans finns på bikbok, eller fanns i början av sommaren,.. jag köpte ett par. assnygga...

2009-08-28 @ 20:32:14
Postat av: Olivia

Såna jeans finns på bikbok, eller fanns i början av sommaren,.. jag köpte ett par. assnygga...

2009-08-28 @ 20:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback