- Hel djävla otroligt

kickballs.jpg image by zixun


-  När man inte ens kan vara sjuk i sitt egna  hus en helg :(
Det är ju så djävla sjukt så jag vet inte vad.
 I går låg jag i 40 graders feber , trodde nästan jag skulle  krevera eller försvinna i svetten :(
 Anyway , 
Grannens barn lyssnade ej då jag sa att jag var sjuk hade feber  mm utan kom in och gömde sig på Madickens rum
SUCK
Fick lov att riga Madickens pappa för inte f lyssnade dom på mig sjukt sjukt sjukt,
 Höllpås vimma då jag bara klev upp.

 Sen gick dom ut efter många om och men.
vad händer då , JO ena kopplet jag  köpte nytt för  en dag sen förstörde ju givetvis flickan :S
suck.
Blir så förbannat less.
  Kan inte ens vara i köket mata Bambi då står dom där ute och glor ;S
 dvs Bambi vägrar äta.


4 ggr i morse då barnen sov kom dom knacka på dörren köks fönstret ,
Tänkte vad i helvete kan man inte ens få lugn och ro på en helg.
Att man inte kan lyssna när jag redan sagt till dom tre ggr
sjukligt det här jue.

Stog och diska nyss står dom där glor i .

 Nu rymmer jag härifrån till havet där ingen kan stressa sönder oss.


/ LOVE LOVE LOVE

Kommentarer
Postat av: Erika

såg dig på macken :)

Postat av: vintageretroprinsessa

ERika :) Japp vi skulle tanka innan vi åkte till havet :=)

2009-08-09 @ 19:49:46
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Erica

Kan du inte dra ner persiennerna? Usch va jobbigt :( Du får väl säga till deras föräldrar eller har du redan gjort det? :(

2009-08-10 @ 09:49:44
URL: http://tindrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback