- Jag vill skrika




- Jag vill bara hoppa skrika  slå sönder
stampa banka , men framför allt vill jag bara lägga mig ner och gråta .

Jag vill inte fatta jag vill inte vill inte vill inte.

Ännu en gång slog jag dit nummer , för att säga en rolig grej , men på andra sidan härdes bara din telefon svarare.
Din djävla telefon svarare jag vill hoppa sönder, banka sönder med en hammare köra över.
 jag vill inte höra din djävla telefonsvarare
 Jag vill höra dig , dina skratt din röst , din förstående röst.
Fattar du inte det ???
Din djävla elekroniks adjävla telefonsvare, ät skit och dö för fan.


 / Miss you badly  madly


You mean the world to me




Våran låt ...  jag lyssnar den men du fattas ..... din röst dina rörelser ...



Bad boy for life  Fucked for life !!!

Kommentarer
Postat av: Görel

Jag förstår dig!! Skitjobbigt är det! Borde vara förbjudet att dö innan man är 90!!

Kram

Postat av: Emily

usch vännen. Önskar man kunde göra något men det är det hemska med livet, att det tar slut.. <3

2009-08-12 @ 10:07:54
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback