- Lycka i mitt hjärta



- Dom stora barnen är nattade och sover som små musungar nerbäddade och ur spelaren ljuder Alfon Åbergs ljuva stämma.


Kännde ett sånt lyckorus innan jag nattade barnen .
Vi pratade om skoldagen och morgon dagen.

Kenny pratade om hans nya klass Kabyssen ( Han går i en speciall klass några lektioner per dag , just pga av att han har myror i arslet dvs överallt och ingenstans  undra vad han kan ha fått det i från  ler brett )
Anyway trivs hans uperbra och dom har en superfin fröken som är en gamal granne till mig, verkligen lekfull och med glimten i ögat och kenny sten diggar henne.
Känns superbra i mamam hjärtat att han är så lycklig och nöjd i sin nya klass.
Mitt hjärta smälte då han prata om hur mycket han trivdes där mm.
Där han går får man tex tugga tuggumin, sen kör dom med belönings system
Tex om kenny vart dukktig på lektionen får han glass eller frilek .
Har han läst 5 böcker får han baka :)
Så Nästa gång han läst dom 5 böckerna ska han baka :)
OCH han får ta med var völdigt viktigt att poängtera :)
så att Bambi och Madicken får smaka.
Han är väldigt mån om sina syskon och är varm kärleksfull och väldigt  leksam .
Och framför allt hjälpsam .
Han är den finaste sonen man kan tänka sig  med ALLA hyss, för det är ju dom som gör kenny.
Min fina speciella son  med hjärtat på rätta stället :)
Den finaste storebror man kan tänka sig.


Mamma älskar dig så oändligt, dår får man alltid varm i hjärtat .
Tänk att snart har jag fått äran att  fått vara mamma till dig i 10 år.
Tio år av lycka kärlek och bus :)

 / Din mamma




 På fredag har kenny har hel dag ute i skogen :)
spännande unda vad dom ska hitta på för bus ?




L Y C K A


Kommentarer
Postat av: Honungspojkens mamma

Vad underbart! Vad glad man blir när man läser om din lille kille...



Kram

Postat av: lolla

halloj

vilken härlig kille du har, så innerligt skönt att han trivs i skolan det är så viktigt.....för barnen tillbringar mycket tid av sitt liv där....

Vet du....jag har funderat en tid på att skicka en överraskning till Kenny, och nu har jag kommit på vad....kommer inom kort i brevlådan.

kram lolla

2009-08-27 @ 06:29:18
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Anonym

va skönt att han får gå i specialklass så att han inte stör de andra barnen. nu slipper de hans skrikande och bråkande för en stund. alla lärare vet hur störd hans mamma är och vad det beror på att stackars ungen beter sig så illa. intelligensen verkar oxå vara ärv från mamma, då han är flera år efter de andra 10-åringarna

2009-08-27 @ 10:33:04
Postat av: vintageretroprinsessa





Honungspojkens mamma :)

Tack fina du all lycka till er :)



Lolla :)

ja precis det är ju det man vill att om ska trivas och komam hem glada och prata om dagen som varit :)

Du är ju då för söt du :) kram



Anonym : Är du dum i skallen elelr är du bara snedvriden är då frågan jag ställer mig till dig ?

skrikande och bråkande hahahhaha tillåt mig småle :)

Han är överaktiv adhd vet du vad det är ?

Nä läs på då och kom tillbaka om 20 år när du växt i dig kläderna.



Hur kan man ens må så dåligt att man måste ge sig på ett barn =?

sorry bitch det biter inte på mig :)



karma.



2009-08-27 @ 10:45:07
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mamma

Åh vad rolig läsning att se att ännu en skolelev hittat rätt i skolväsendet, det finns plats för alla bara att hitta rätt ställe vill säga och det är ju inte lätt. Men Kenny har lyckats.......grattis mormors buspojk!!!!Till anonym: inteligens är något den grabben har trots sina blott snart 10 år något som du verkar sakna!!!

2009-08-27 @ 15:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback