- Massageolja tigerbalsam och tradolan



- Yeees jag fick nån att luncha med :)
Ingen mindre än honey bunny :).
Bambi har spenderat 2 timmar själv hemma hos farmor och farfar.

 Vi åt faktisk Burger king , vänta 5 min  på maten och fick present kort på 65 pix var :)
Mohahahhaha mer än vad maten kosta snacka om tur :)


Bilden ovanför är second hand fynd :)

  

 Tigerbalsam och Heat massage olja och en  organic scrub :)

 Kenny fick Planetpolarna saker . och ett par vita exit kallingar :)

 Exit leggings Madicken och vantar Bambi exit

  

 Jasmine  doftpåsar. Och en superfin Tomy talrik til Bambi att ha som frukttalrik :)

  Randig Tröja kenny. Vit spets kjol Madicken . Randig klänning Bambi.


 Polarn och Pyret kläder Madicken.


 Hely Hansen tröja Bambi och pippi Body till hennes docka :)

 Kläder Bambi och en stickad klänning till hennes docka :)



Underbart söt liten ask . i opalin porslin tror jag det heter :)

 Kockums fat och ishink med silverkant :)

 Kråke handduk till kenny .

  Kruka som Bambis salvor är i ny och gamla fina kryddburkar med rosmotiv :)


 Det var min shopping för dagen :)

Har kollat in Polarn pch pyret på deras fleece tröjor med :)
Kenny och Madicken har redan men lill tjejen behöver en snygg softshell.


Ikväll blir det dippade grönsaker :)
Mums :)




 Love love love

Kommentarer
Postat av: lolla

tjenix...

dippar du grönt för fullt??? gott gott

Jag väntar på Edvin som ska sova hos oss i helgen för hans mamma jobbar...

mysiga saker du handlat som vanligt.

ha det bäst

lolla

Postat av: Maria

Vad du shoppar ;-) Visst är det underbart!!!=)

Kram på dig

2009-08-28 @ 21:55:14
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: GucciMama

Blir alltid lika glad av dina kommentarer. Tack så jätte mycket för dem fina orden:-) Kram på dig och ha en helt underbar helg!

2009-08-28 @ 23:41:44
URL: http://guccimama.blogg.se/
Postat av: Annie

Hej! Ursäkta om jag postar detta mitt i allt =) men sökte på slingrider då jag tänkt köpa en sån inför bf i dec, och hamnade på din blogg. Tänkte bara fråga om ni var nöjda med den osv? Tycker vanliga sjalar verkar så krångliga nämligen :-)



2009-08-29 @ 10:31:48
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla : Yeeeeps vi dippade en massa för fulla muggar så gott och fräscht och barnen älskar det :D

Hoppas att det gick bra då Edvin sov över ;)

kram



Maria : Ja faktiskt kul att hitta massa fina prylar man behöver :D



Guccimama :D KUl att du gillar mina små kommentarer alltid kul att göra nån glad :D

Ha det finast kram.



Annie : Vi var mycket nöjda med sjalen väldigt lättsam :D

kram

2009-08-31 @ 16:17:24
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback