- Nelly kids slår upp portarna

Name It - Yuka Leggings


 Nelly.com har slagit upp portarna och har nu tagit it barnkläder :)
Mycket kul.
Hittade bla dessa fina name it leggings där inne :)
Fint att ha till mysiga klänningar / tunikor nu i höst :)

Minymo - Funky Hat Ball mössa fanns även i blått 89 pix.

Ej Sikke Lej - Ej sikke lej - Crazy owl Ej sikke lej mys dress / pyjamas :)

Ej Sikke Lej - Ej sikke lej - Nutty Vit/ Ett till snyggt ej sikke lej plagg , balla braller :)

Name It - June Display LeggingsName It - June Alarm Leggings

Fräscha name it leggings 149 pix snygga detaljer med knappar och bra kvalitet.
Tror jag ska köpa på mig dessa till Bambi i höst :)

Didriksons - Didriksons Jacka röd Riktigt snygg didriksson jacka . Madicken har haft en liknande som jag var riktigt nöjd med :)

Name It - Efreya Denim Pants Balla Jeans som jag ska kika närmare på name it till Madicken :)

spana in så hittar ni säkert era egna gulkorn :)


www.nelly.com


 / love love love

Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket fint hade dom. Man får hålla hårt i visa kortet ;)

Postat av: Emily

oj va mkt fint! Men jag har en nameit butik brevid mig där jag jobbar så ja ska nog springa in där o kika idag :D

2009-08-20 @ 09:05:51
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Lina :) he he he :)



Emily :) Ja name it har verkligen fått in himla massa fina och bra kläder för barn nu på slutet :)

Bra kvalitet oxå :)



kram

2009-08-20 @ 19:27:44
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Har oxå hört d, ska nog in och kika nu!!! Allt bra med er?? Alltid lika intressant att kika in här ;-)

2009-08-21 @ 11:33:20
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback