- Plåtburkar

Plåtburk för gryn, grön - Derrière la Porte/DixiePlåtburk för småsaker, lila - Derrière la Porte/Dixie Plåtburk för godsaker, rosa - Derrière la Porte/DixiePlåtburk för bönor, rosa - Derrière la Porte/DixiePlåtburk för socker, turkos - Derrière la Porte/DixiePlåtburk för kakao - Derrière la Porte/Dixie



- Vet att jag boggat om dom tidigare , men nu kör  vi en repris .
Galet snygga burkar att förvara alt från kakor till kakao till bönor och ris.


Plåtburk för sysaker - Derrière la Porte/Dixie Men favorit är nätan den här sylådan.
Jag menar hallå hur fin var den inte då ?


 
www.favoritsaker.se

Kommentarer
Postat av: mini

åå den där serien är ljuvlig. min lille ville han har såna i sitt rum som vi förvarar småsaker i, perfekta och fina! mini

Postat av: vintageretroprinsessa

mini Riktigt fina.

2009-08-31 @ 15:44:37
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: ME&MY

Åh, jag älskar dessa burkar,finns att köpa även på Stockhome, sist blev det en låda att lägga ljus i till bror och hans tjej i födelsedagspresent. "En bli glad av att ha sak". In deed! Kram

2009-09-02 @ 12:52:47
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback