- Psyko del 10000000000000000000


 Lilla Marlene.
Varför  tar du inte tag i ditt liv istället för att att dagligen ödsla energi på mig och stefan och förstöra våra liv ?
Du är ju manisk .
Sjukligt manisk.
Vad vill du oss egentligen ?
Fattar du  inte att ingen av oss vill ha med dig att göra ?
Dumt att bara ta in sig på psyket och låta dom medicinera dig .

 Eller ta medecinen du redan har.

Lilla vännen du gräver bara en större grop till dig själv.
 Det är ingen som bryr sig.
Gräv djupare så vi slipper dig .
Finns många som glatt täcker över den gropen .

 Har bara en sak att säga dig P A R A S I T


 Fucking low life


 Hur orkar du sitta nätterna igenom  och ödsla energi ?
 Är du så förbannat avundsjuk att kroppen din lyser grön ?
 Lås in dig  sätt på ögonbindel så slipper du lida av våra liv :).

svider det så förbannat i dina ögon när kenny ska vara med stefanatt du måste ring terrorisera dom på hemtelefon mobil och gud vet allt.
  Du är så djävla sjuk att det fan är synd om dig .

Flytta till bahamas och   göm dig.
Dränk dina sorger i en sprit flaska LÅNGT bort i från  oss tack.

  Beblandar mig inte med skit.. low life like you.


Tips från the leader :)


 Lilla pussy... Fuck off i från MITT LIV.


 Karma karma karma .


Eat my shit bastard !!!!!!


 Som du själv skriver : Orkar inta vara kvar här i livet nej men gör nåt åt ditt fucking djävla liv.
 Men ge fan i våra ;)


Fan värre en en rutten gammal såpa serie man bara vill klicka av
Eller så missade du bara det viktigaste i skolan " kasta aldrig sten i glashus "


 Tar vi en snus å och ett vatten glas och säger skål :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta snacka en massa skit nu din low life hora. vet du ens vad ett jobb är? eller har du horat dig genom livet med såna somn roger low life crap tur han är borta.

slipper vi en psykopat iaf=)

sitt hemma & gråt lite mer nu så att jag får njuta av av att du mår skit.

Så ses vi på rättegången snart.

2009-08-13 @ 03:31:59
Postat av: Anonym

tror du sfetan är stolt över dig? han skäms som satan över att du är mamma till kenny.

Jag tycker inte du är en lämplig mamma till nåt barn jag väntar ivrigt på att få se dig inspärrad..

Det är bara en tidsfråga lilla gumman..

2009-08-13 @ 03:46:24
Postat av: Anonym



Jag tycker verkligen att detta är tråkigt det handlar inte om ditt ex jag vill inte leva med stefan vi passar inte ihop..

Men du kommer att få det jobbigt pgav allt du gör.

Jag tycker att du ska söka hjälp för din egen skull för jag vet att du inte är lycklig en människa som är lycklig lägger inte hela sin energi på sina ex.

hade du varit lycklig hade du bara tänkt på dig själv barnen & din kille.

Vill du aldrig gifta dig? det kommer du aldrig få uppleva om du fortsätter.

jag skriver till dig för att jag är dum jag vill hjälpa dig!

jag har alltid varit sån & kommer alltid tänka på andra människor framför mig själv, att jag hamnade med stefan var ju inte mitt val utan nåt som bara hände det var förmodligen meningen som allt annat & nej jag tror inte på gud & jag vet att du hatar mig.

Jag har aldrig velat dig något illa & tro mig det finns saker som stefan gör där jag står på din sida.

Bla att jag inte tycker att man lämnar smutsiga barn som inte bytt kläder & duschat så tro inte att jag alltid står på hans sida.

jag har sagt åt honom att tvätta kläderna & se till att kenny duschar innan han åker hem.

för jag skulle inte heller bli glad om jag fick hem en jättesmutsig son som inte duschat.

jag tycker verkligen inte illa om dig.

stefan älskar Kenny det ska han göra det är hans son no matter what.

Jag har absolut inga problem med det.

Ta hand om dig!

2009-08-13 @ 05:29:29
Postat av: men

fy va otrevlig och omogen du är som skriver såna saker i bloggen! hub´vva för dig din mythoman :S

2009-08-13 @ 09:53:21
Postat av: Therese - Lurans blogg

Inte kul att få sitt liv förstårt av någon, men var försiktig - det du skriver kan få blogg.se att stänga ned din blogg 8en av de bloggar jag följer blev nedstäng en tid pga att Carola skrev om en icke ens namgiven person som gjorde livet surt för hennes dotter - hon blev polisanmäld...) Så ta det lite lungt, för jag gilalr ju din blogg å vill följa den :-)

Postat av: mamma

Håller med föregående talare (Therese) du vet ordspråktet: toka tig man ihjäl......låt det rinna av dig som en gås du vet :)

2009-08-16 @ 17:39:54
Postat av: Anonym

Hej! Jag vill bara berätta om min ganska så nya bloppis http://buyitnow.blogg.se där jag säljer snygga kläder till billigt pris. De mesta är nästan helt oanvändt, så det är bara att kika och kolla, du kanske blir intresserad av någonting :)



Ha en bra dag!

2009-08-16 @ 17:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback