- såsom i himmelen




-  Hallon och blåbär hallå alla :)


 Nu   har det vart lite dålig uppdatering här känner jag ;)
Tur att jag har tid att vila arslet en sväng  då :)

 Varmt som sjutton ute.
 Kom nyss in och ska ta igen oss efter en hel dag överallt :)
Här och där som vi brukar säga :)

 Åt lunch nere på arenan i solskenet :)
Bambi härjade på som vanligt :)
 Vi åt vegetarisk :)
Kenny han mumsade snabbt i sig sin mat :)


 Ovanför ser ni den vackraste Bambi :) som finns att beskåda i sin fina  Moonkids dress
Galet snygg.



Måste kolla at man ser snygg ut innan man drar i väg på nya äventyr . ( Bilderna från i går kväll )


 Var borta hela kvällen i går med hemma hos vänner.
 Tog med ekologiska pannkaker ekologisk glass och sen plockade alla barn hallon och mumsade glatt i sig :)
Satt och spana hus  mm :)




En ny Jelly belly parfym följde vist med hem i dag :)
sommrigt värre :)

  

Bodyspray dom obligatoriska toffsarna och en ny bodycream Hm.

En liten bukowski nalle som håller i ny parfymen :)

3 lek djur till hundarna :)


 En  liten pippi som vaktar en bibel till sovrummet.

  

Kenny fick simpsson tröja , Madicken ett par as snygga jeans . och jag Bik bok Jeans :)




Ett glass fat att ha mediemix tvålen på :)
Ett vackert annat fat och finaste kaffe kopparna :)

 2 rosa siden kuddfodral indiska Madicken och en söt miniräknare :)



 Läckraste ReTrO påslakansetet till Bambi i just love it :)  Helt i min smak ler brett :)



Blåa ting till köket :)


 Sen vart den en matta till Hallen  i brunt turkost och rosa :)
Den ligge ri maskinen just nu :)


 Nu blir det snabb städ på nedervåningen
Hoppa in i duschen :)
Sen drar vi vidare på nya äventyr :)


So long :)





Kommentarer
Postat av: Josefine

Vart hittar man en sån parfym? Ser ut att lukta gott? :-)

2009-08-07 @ 21:23:45
Postat av: lolla

hejsan

du hinner med det mesta du vännen...

sköna saker du shopat...förstår att du är kanon nöjd med påslakanet till Bambi ;)

Känner mig sugen på lite loppis jag åxå var ett tag sedan nu...

kramiz lolla

Postat av: Sicka

Ahh sånt retrotyg med kaniner på har jag oxå, fast i grönt :) Blev sååå glad att min mamma sparat sen jag var liten!

2009-08-08 @ 07:16:34
URL: http://sicka.blogg.se/
Postat av: Karin

Mys, mys! Ingen idé att sitta inne när det är såhär fint väder. Vi bor ju i Sverige, vi hinner sitta inne på regninga dagar ;] Med duu, vad luktar parfymen? Den ser supergó ut. Se till att ha en underbar dag nu! Kramar

2009-08-08 @ 10:58:43
URL: http://metrobloggen.se/karinsliv
Postat av: Hanna - mamma till ♥Neo♥

fullt ös som vanligt i eran familj hör (läser) jag! ^^ sötaste bambi, hihi... va stor hon har blivit! hon låg ju nyss i din mage! =/



vilka fina fynd du gjort... vart är kennys tröja köpt? finns den i neo´s size (80-86) tro?



kram kram

2009-08-08 @ 21:46:35
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Malin

Vad fina grejer :)

2009-08-09 @ 10:02:45
URL: http://mals.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback