- You gave me that wings that make my fly so high



- En väldigt utslagen hjälte tidigare efter massa lek och bus :)
Sen åkte vi till hembygdsgården med en kompis och hennes barn och fika :)
Så mysigt med ett cafe :)
Och barnen kan springa och leka :)


8.00 Dundra Madicken in till min säng i morse  med Dora i handen mamma mamma titta hon är vaken hon måste ha saknat mig i natt ( ja sov bara i samma rum och allt hihihiihi )
Sen har flera timmar ägnats åt hamstern :)
 Och givetvis hennes shabby chic ( Fågeln )


Solen lyser för att torka upp allt regn som vräkte ner i går :)
Men man känner att hösten är på väg in i våra liv.
Man tänder ljus  lampor.




Madicken har gått och blivit lite småförkyld, så därför köpte jag svartvinbärssaft till henne som hon ska slurka i sig tillsammans med the och honung :)
Bara en lättare förkylning dock med rinnande genomskinnligt snor :)


Dagens lunch i dag vart : Vegetariska biffar kokt broccoli morots stavar och en kall turkisk yoghurt röra :)
Mumsa Bambi åt upp allt på sin tallrik :)


 / Peace and love



Kommentarer
Postat av: Erika

jag såg dig och bambi på byn vid typ kvart över sex tiden :)

Postat av: mamma

Du hon verkar gilla sin nya säng eller hur...sussar sött

2009-08-19 @ 10:12:07
Postat av: vintageretroprinsessa

Erika :) hihihihihih Vi var ute på äventyr som vanligt :)



Mamma : Det är lekfilten nere ;) hhihihih :)

2009-08-20 @ 19:46:35
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback