- Ut i blåbärs skogen :)




- Ola bendera :)


Gissa vart vi vart då ?
 Överallt och ingenstans :)
Vi har nämligen plockat blåbär vid havet :)
Tänkte baka blåbärs bullar och blåbärs paj :)  * Mums *

Sen har kag plockat in lingonkvistar , ljungblommor , havs sand och näverbitar och vass strån som jag ska pyssla med :)
Göra lite höstfimt vill säga :)

Ute är det mörkt och regnar .
HUmöret inne är på topp.

Båda tjejerna har blivit nyfrisserade utav mig :0).
Madicken var så fin i 2 små flätor i dag :).


Åt luch inne i stan och snabb spana på Röda k :)



 / Love love love

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad härligt det låter att vara ute i skogen jag måste köpa stövlar annars vägrar jag knata i skog o mark tsss rädd för otäcka djur:)kram

Postat av: ME&MY

Du är så moderiktig att du även vill matcha blåbären, you go girl!! =)

2009-08-22 @ 17:36:01
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Kristin

Kul att plocka bär och skönt att vara ute i skogen också. kan du inte lägga ut några bra recept på något du bakar (ja och ha blåbär i då, hehe). Har en massa blåbär hemma och dålig fantasi, vi gjorde blåbärspannkaka för någon dag sen men nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Kramkram

2009-08-23 @ 08:03:46
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback