- Buuu

Klicka för att visa Megabild! Sia dekeration...


- Yeees då var man hemma efter en trevlig kvälls fika hemma hos en kompis :)
 Kanoners :)
Sen då vi kom hem lekte Madicken och kenny ute i snön.
Man kallt det vill jag då minsann lova att det är.
Liten slockna nöstan direkt då vi kom hem efter att ha bytt blöja borstat gaddarna och satt på nattlinne.
Madicken var inte sen att följa efter .
Imorgon blir det skola för henne efter två dagars ledighet från skolan :).

Idag har vi bakat pysslat vart och handlat  och haft besök :)
Sen nu på kvällen vart på besök :).

Har köpt detta söta sia set ( på bilden )
som jag ska pryda inne i kennys rum är det tänkt :).
Blir nog snyggt .

Klicka för att visa Megabild! Angel Cat Sugar / Hello Kitty / JULKLAPP / barn
Har hittat ett spel hag funderar på att köpa till Madicken  :)
 ( dock har hon redan så mycket i sin julklapps påse men ändå )
Detta sta spel hon kan spela på Nintendo ds :)
Kul avkoppling :)


 / Chiao


Klicka för att visa Megabild! MAILEG ljuvlig kaninsyster ~ helt ny ~ By the way kan denna finna sig i ett paket till mig på

Julaftonen ;)

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Hoppas verkligen det, för den var bedårande söt! Tack för titten i ditt sovrum och alla andrainspirerande inlägg, tvättnötte blev jag riktigt sugen på. Kramar i massor!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback