- Ett paket med ljuvliga änglar :)



- Vi fick paket i dag sm öpnades då vi kom hem :)
Eller öppnades och öppnades :)
Bambi slet upp det fint inslagna paketet  med änglar på :)
I fanns denna söta mössa dock  bak och fram ;).



Hjärtan till mamman hi hi hi hi hi  och en söt virkad pepparkaksgubbe.
Den försvann snabbare än ögat .
Upp i soffan hoppade Bambi och satte på telletubbies och lekte  med gubben :)
Nu har hon bäddat ner den under ett täcke i soffan :)
Dom där två ska nog trivas tillsammans :).

Och vem var det som skickade detta då ?
Jo ingen mindre än den fina
www.lollashus.blogg.se

Glömm för all del inte att kika in hennes webshop med massa fina egengjorda alster :)

Kärlek till dig Lolla med hjärtat på rätt ställe.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis i efterskott Kenny på din 10 -årsdag stora killen:)kram

Postat av: ME&MY

Allt du får hemskickat i paket, gåvor och annat skoj, är det ren sponsringen eller hur ligger det till egentligen? Så avis och så nyfiken!!

2009-12-14 @ 20:02:52
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Åh Lolla är verkligen en människa med guldhjärta å vingar!!! Förstår att ni blev glada, å dina fina barn... så rara!!! Njuter av fotonen från firanden m.m. Och den stämplade sängen blev kanon!!!

Visst var vi i stan helgen, men blev mest badat, dock hann jag med en snabbis på Village, himlen runt hörnet, och paisly - men jag och min vän Anna bestämde att snart åka tillbaka då vi vill gå i lugn och ro utan barn å stressade män ;-P Då tar jag gärna en chailatte med dig någonstans, kärlek å kramar till er!!!

2009-12-14 @ 20:15:03
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Erika

fina hjärtan! såg billiga och fina med texten "god jul" från åhlens häromdagen.



ja salladen blev RIKTIGT smaskig, jag gick och valde all frukt jag var sugen på för stunden i mataffären och det blev en lyckad kombo ;)

2009-12-15 @ 00:14:30
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback