- Ett projekt



- Jag har ett projekt att ta hand om innan julafton.
Det innebär denna dock säng som Madickens Maileg kanin ska få bo i och den lilla hyllan.
Dom ska sandpappras så all färg försvinner och målas vita.
Det lilla tygstycket med sptes fick jag för en krona på second hand som ska bli täcke och kudde.

Efter jag målat det ska det nötas av och shabbas till samt trycka på skrift.
Hoppas att det blir lika snyggt som jag har det i mitt minne .



Lägg märke till den nyfikna hunden som måste sniffa på alla nya saker :)

/ Kärlek

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Det blir säkert toppen! jag har en liten vit vagga som är gammal och kantstött på riktigt i dockmodell där Lurans stora Dollars kaning Lisa bor - love it! :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback