- Konungarnas konung prinsarnas prins




-  I 10 år har jag varit  din mamma .
i 10 år har du varit min son , min vackra fina son .

Du var den första och enda som föddes  den lucia dagen för 10 år sen med planerat kejsarsnitt.
En söt vacker alldeles perfekt  son gjorde en´tre i världen .
Kenny Ghanesha Alexender är ditt namn vi gav dig.

Med den sötaste lilla näsan  jag nånsin beskådat .
och den mjukaste lilla kroppen som alltid ville vara så nära så nära.

Den dagen för 10 år sen  var magisk .

10 ¨r senare lite större men fortfarande lika go och fin .

 Grattis  min älskade son på din 10 års dag :)

En glad kille  har legat på spikmattan i dag ,
Fått massa pengar som han ska köpa  en egen laptop för :)
Och fikat go fika han själv valt :)
Sen ett  playstation 3 .
Inte fy skamm att vara i dina kläder  guldklimpen .


/ Kärlek till dig min värdefulla prins

 En underbar son.
En fin vän.
Och den bästa storebror man nånsin kan ha :)

Är så oerhört stolt över dig .




Love love love




Kommentarer
Postat av: mamma

Ja vad tiden går det är på barnen man märker att man blir äldre.....!!!! Go´a kramar till er och speciellt Kenny då

2009-12-14 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback