- My angel are your angel to



- wiiiiii kolla mitt söta  Bukowski får.
Men tyvärr är den inte min utan Bambis :)
ska få den i julklapp :)
Pryder sängen fint sen :)

 Har fyllt på tvål förrådet för ett tag massa LDB tvålar som luktar mumsi .



House doctor ljusstake. Linne hjärta och en ekologisk tvål for me :)

  

Täcke med kaniner till Bambi och ett örngott ( bild två närbild på mönster ) Sen en börs utforma som en hund handgjord :)

Ull sockar Bambi. Pokemon figurer Kenny och Polly pocket Madicken och Babar och telletubies till Bambi,

Som fredags present.

Påslakan till barnen med 2 örngott i färglada färger.

  

Rökfärgat glas . Underbar kupa med fat L O V E    I T blir perfekt  shabby chic pyssel.

Ull lovvika Madicken. Glas skålar . Serholt magnet . Och en lila glas igelkott.

 



Underbart hjörta från Madame stoltz . En sn man hänger julkorten på :)
En julklapp till mig själv ;).

 Walter & Co zinkljuslyktor .





Vackert walter & co zink hjärta .



K Ä R L E K


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Så många fina fynd, särskilt glaskupan är jag avis på ;-) Kram, nu börjar ju Ernst!!!

Postat av: Ingela Gulliksson

Fasen Jessica du har ju lyckats igen med skön shopping....jag tror jag måste hänga på dig någon gång så man får inspiration!!!! Julkramar till er alla

2009-12-18 @ 22:17:07
Postat av: Malin

Vilka fina grejer :)

2009-12-19 @ 11:02:09
URL: http://mals.devote.se
Postat av: vintageretroprinsessa

sockenvägens söta : Hi Hi Hi :)

har pysslat med den i sann shabby chic anda :)

Vart kanon nöjd :)



Ingela : He he he he du får följa med på en liten shopping runda snart igen :O)



malin : Tack :)

2009-12-22 @ 11:05:32
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du tillsammans med Jimmy än eller? litar du på han? HAHAHAH som man bäddar får man ligga lilla söta gumman=)

Som jag sa lek inte med elden om du inte kan släcka den BITCH!

2009-12-23 @ 23:52:28
Postat av: Sandra

Måste bara fråga vart du köpt fåret!??? Jag har letat efetr ett sånt får i över två år.. :) Min dotter har en likadan som är hennes favvo nalle.. kan inte vara utan den.. Är livrädd att den ska försvinna eller gå sönder..

2010-09-07 @ 15:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback