- Till en älskad vän som finns inom oss.



- Till min mamma och låtsas pappa hade jag gjort detta lilla minnes arrangemnaget på deras schäffer Nikita som dog i cancer .
På deras gård är hon begravd och har en gravsten hela  dagen i går lyste en lykta med ett gravljus för henne.
Även jag hade med mig en superstort gravljus till våran älskade saknade NIKITA.
Minns då hon var 8 veckor och vi skulle hämta henne men jag fick ej följa med :S
grrr grr.
När dom kom hem med henne frågade dom om jag ville titta på henne svarade jag bara surt nääää.
Men mitt hjärta smällte när jag såg den söta lilla varelsen trulsa mot mig och ge mig en stor blöt puss på munnen.
Världens finaste lilla Nikita .

Vi saknar dig här nere på jorden.
 Tänker på  dig en massa.

Puss min lilla  lurvtuss.

Låter ett ljus lysa för dig .



Kommentarer
Postat av: Momma

Så himla fint gjort och den fick ju en hedersplats som vi alla ser varje dag.....saknar henne så ibland och känner nästan lukten av henne fortfarande trots att det gått 1½ år sedan hon flyttade till hundhimlen.....tack för ditt bidrag som minnesgåva till Nikita

2009-12-29 @ 14:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback