- Yankee Candle


 Säg nån som inte frestas av deras dofter ?
Deras sortiment ?

Mina favoiter just nu är deras waxkaker som jag EJ kan leva utan .
Det är  en vardagslyx och doftar ljuvligt i hela hemmet.



Clean cotton . Doftar rent fräsch och krispigt.
En doft som passar hela hemmet .
Skönt att tända et ljus i sovrummet efter man vädrat alla säng kläder vädrat rummet och sen tända ljuset innan man somnar :).



Den här doften är ljuvlig.
Brukar jag tända i barnens rum :)
 Doftar hela övervåningen LÄÄÄÄÄÄNGE.



Några nyheter vill tränga in sig i sortimentet och jag är sugen på att testa christmas cupcake :)

Waxkaka i kanel har vi och den är en drömm för alla kanel lovers :)

Vill ni kolla in yankees sortiment besök
www.yankeecandle.se
Där du kan göra din egna ynakee candle beställning.
Fint att ge bort i julklapp -
Frossa bland massa dofter .

 / love

Kommentarer
Postat av: C

Synd dom e så dyra bara :-/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback