- En liten sia gumma



- Jag fullkomligt älskar att saker som har med sia gör-
Eller nästan allt i allafall :)

I går införskaffades dessa två söta gummor.
Ställde dom i trappen brevid min stora vita lykta .

 Vart även denna söta Ängel. ( Har redan en sen tidigare i Madickens rum ) så denna fick

                                    Flytta in i vardags rummet .

  Kenny fick simpson siden fillingar . En snygg scarves  och en ludd vinter mössa som han var snabb att testa då vi kom hem :)



Finaste polarn pch pyret klänning E C O  hamna i Bambis garderob.
Madicken fick tröjan i samma mönster.
Älskar detta underbara fina mönster .

  

Bambi fick eko leggigs med blommor och en tyll kjol.

På indiska hitta jag snygga silve hängen och en liten bak vante till Bambi.

På hm vart det  toffsar Madicken Trosor me och en paljett fjärils mask Madicken.

  

En hel hög med ekologiska rengörings pads / tops :)

På lindex vart det strumpbyxor Madicken. Hello kitty socker och ögonfransar for me och plysh byxor Bambi.

Skinn rosett med nitar .

Vero moda en vit stickad kofta till mig.

  En everest sovsäck / åkpåse till Bambi.



Den skulle invigas direkt då vi kom  hem :)


/ LOVE


Kommentarer
Postat av: lolla

super duper härlig shopping...

jäklar vad jag skulle njuta av att få gå och shoppa med dig,fasiken vad kul vi skulle ha det.

jag skulle åxå vilja ha den härliga sovsäcken att krypa ner i.

kramar lolla

Postat av: Petra

sovsäcken såg helmysig ut,ska du ha den i vagnen?kram

2009-12-28 @ 00:59:12
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsess



Lolla : Yees älskar ju att shoppa orka dock ej springa runt som en tok efter rea fynd :)

sovsäcken är jag grymt nöjd med sen kan man öppna nertill :)

Ja det skulle inte vara fy skamm shoppa med dig äta ekologiskt och vegetarisk dricka chai och surra :)



Massa kramar



Petra : Både i vagnen och annanstans :)



kram

2009-12-28 @ 12:52:29
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken underbar sovsäck - tokfyndat som vanligt :-) Kramar i massor!!!

2009-12-28 @ 14:09:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Görel

Jag älskar oxå Sia grejjer. Speciellt deras söta figurer!!!

Ha en skön fortsättning på jul o nyår!!

Kram

2009-12-28 @ 14:37:57
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback