- ÅSKA scandinavisk design !




-  Förra året vart jag kontaktad  via telefon samtal av ÅSKA design smycken  av en man vid namn Allan.
Vi hade ett samtal om smycken och kom överans om att  ett paket skulle skickas till mig så jag kunde visa upp massa fina smycken i bloggen / lotta ut.

Idag visar jag en favorit i paketet som jag behåller ;)
Ett vackert Armband, med massa hjärtan runt om.
Det bästa med alla deras smycken är att dom är mycket lätta att ta  på och av genom att det är magnet pluppar som sätts på och av :)

Hjärtformade halvädelstenar Bild från deras sida :
http://www.askascandinavia.com/


Skandinavien fångat i en smyckeskollektion av okomplicerad och sofistikerad elegans. Smycken tillverkade i naturliga material såsom kristaller, halvädelstenar, snäckskal och sötvattenspärlor. Varje smycke är tillverkat för hand i en harmoni av material, form och färg. Tidlös skandinavisk design inspirerad av naturens mångfald.

Välkommen till ÅSKA.



Imorgon eller senare ikväll visas en annan  gobit som kom i paketet  fina armband i tre vackra färger :)


Kärlek Mamma J


Nu vankas det majs havre plättar till Bambi
Wok till mig och kenny , så får han kycklinghamburgare till:) hahha jag kör tigerräkor :)
Till får kenny dricka soya mjölk sen bananbitar :), och vitaminer till maten :) viktigt viktigt


Kommentarer
Postat av: Liz

Kika in hos mig, jag har en tävling.

En egen alltså. Kram från Liz :)

Postat av: elvina

Tack, ja dom är super. Ska fylla på med fler produkter ^^



Snygga armband! Ha det göttans

2009-02-02 @ 21:16:23
URL: http://devinsmom.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Liz : aha Då ska jag spana in :) Tack för tipset :)



Elvina :) Ja det gör du helt rätt i :)

Tack och bock ha en fin dag

2009-02-03 @ 12:27:29
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Liz : aha Då ska jag spana in :) Tack för tipset :)



Elvina :) Ja det gör du helt rätt i :)

Tack och bock ha en fin dag

2009-02-03 @ 12:28:31
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback