- Blomsterflickan



- Hoppsan så gröna fingrar och kreatov jag blivit då :)
Älsklingen tyckte tom att jag hade gjort så fint att jag borde jobba med nåt med inredning och pyssel :)
Det värmer mitt hjärta och mina pyssliga fingrar ;)

Just detta alster står uppe i vårat sovrum :)



 I sovrummet finns även detta fina lilla alster som  jag skapat :)




 Blomma  nummer två finner ni på matbordet vårat :)



Blomman  utan dom gamla etiketterna  som jag hängde fast på sidorna  i gjutesnöre :)
sen ser ni även mina nya lyktor :)




Mitt i ett vackert gammalt zinkhjärta som jag köpte i dag :)

Spetsband runt om givetvis :) så fint )

Riktigt nöjd över mina små blommarangemang jag knåpat ihop :)




Blomman utanhos redo att bli pimpad av mina gröna fingrar :)
Krukan jag har är en liten kockums hink :)
Tyckte det vart snyggt lantligt och shabby chickigt ;)
Det passade helt enkelt.
Spetsen runt om gör en hel del ett fint intryck :)


Men nu ska jag införskaffa massa svart spets och göra  mer blommarrangemang och pyssel :)



Kääääääärlek mamma Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback