- Farväl


Vår älskade
Camilla Domeij

*
29/5 1973   * 9/12 2008

har genom en tragisk händelse
lämnat oss i stor sorg occh saknad.
Klyfsnäs

Krister
Mamma och Pappa
Magnus och Therese
Sara och Henrik
Mormor
Släkt och många vänner
Inget farväl, inga medvetna ord
Så fort och tyst gick Du bort från vår jord
Här går vi i rester ur Din svunna värld
Bland tankar och minnen som färgat Din härd
Allt som Du älskat, oss bilden nu ger
Du talar och skrattar, Vi minns Dig och ser
*
Det finns en glädje, större än sorgen
Glädjen att minnas


Begravningsgudstjänsten äger rum i Uppståndelsekapellet,
Själevad, tisdag 3/3 12.00.
Efter akten skiljs vi åt.




 Den tredje mars äger bagravningen rum :(
Kommer  vara en jobbig dag .


Jag och Malin ska dit vi kommer vara starka och hedra våran fina vän.


Käääärlek.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla mina tankar är med dig.

Miste själv en mycket god vän strax före jul (på lucia).

Han tog sitt liv och varför kan ingen förstå, bara han själv. Styrkekram till dig. ps om du vill "skriva av dig" får du gärna skicka mail eftersom hans sambo läser min blogg varje dag och hon mår inte så bra så därför har jag inte skrivit så mkt om detaljer i min blogg. Däremot så finns ett par inlägg till minne av honom. Kram igen

Postat av: Malin

Det kommer vara en jobbig dag, men vi får ta farväl..

Kommer föralltid minnas henne som den hon va och dom vackra minnena vi hade med henne.

Den 3/3 är ett datum jag nog aldrig kommer glömma.

Vi får prata mer sen om vad vi ska ha på oss på begravningen osv.

2009-02-15 @ 18:12:29
URL: http://malinsedin.blogg.se/
Postat av: ♡ GucciMama ♡

Jag beklagar verkligen sorgen :-(

2009-02-15 @ 20:14:37
URL: http://guccimama.blogg.se/
Postat av: Arleen Greenwood

Hi, Are you the Cam who came to Kitchener/Waterloo, Canada in the mid 1990's as an exchange student?

Arleen

2012-01-05 @ 23:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback