- Fredags mys




- Jag och Madicken gick ut och handla på affären : ) där vi bor.
 Hittade lite fina ting och gjorde ett  litet blommarrangemang :) fint värre.
Såna där små saker som kan göra en så lycklig :)

Nästan så jag måste köpa en till blomma i morgon :)
allt för att välkommna våren i vårat hus.


Madicken sitter mumsar chips och dricker ekologisk jordgubbssaft  i sitt prinsessglas och leker med sin Ariel docka :)
Bambi somna i min famn :)
Trött liten hjälte som hjälpt mamma med massa städ i dag :)





 Käärlek

Kommentarer
Postat av: lolla

Ja hemma mamma tiden var en härlig tid jag älskade den och drog ut på den väääldigt länge mysigt värre

Vad har du för hundar??

Ni har det som jag åxå haft det när barnen var små

hundar ,marsvin, hästar, kaniner, katter , skölpaddor ja jag tror jag haft alla de olika slags djur.... men älskar det

Ha en super super mysig helg

kram lolla

postade din överraskning idag.. fniss fniss

Postat av: Petra

Åh du får visa det fina du gjort med blommorna:-)ha en mysig fredag:-)kram maten såg nice ut!

2009-02-27 @ 22:08:26
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Emily

Jaa du.. det är när det bli en förkylning innanför örat och sen när det blir tryck så kan tydligen trumhinnan spricka.. Stackars liten. Och nu är hon hos pappa o är magsjuk också..

2009-02-27 @ 23:43:22
URL: http://htt://emslo.blogg.se
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla : ja det är en tid man vill stanna tiden :)





Vi har just nu 2 hundar )

En handhund 9 år

en tik ca 3 år blandras med dvärgpudel i :)

Underbarare hundar får man leta efter :)

Jag mår bra av djur och barnen oxå.

Dom l'r sig även ta ansvar med att hjälpa till att rengöra ochmata deras djur :)



Åhhhhhh jag väntar med spänning hihiihihihihii :)



Petra : Yeees bildbevis dyker upp sen vart ju så nöjd med dom hihihihi :)



Emslo : Nämen lill stackaren :(

Inte lätt vara liten och sjuk :(

Massa krya på sig kramar till henne :)

2009-02-28 @ 10:07:50
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback