- Habenero




- Yoooo !!!


Läget denna fredag ?
 Vi hade så fullt upp i går  så att sätta sig vid datan  fanns det inget tal om :)
 Hade en  ap unge som ville bo innanför min tröja i går kväll och bli buren som en liten mini apa :)


 LIDL ja litet fanns inte mycket i sortimentet men hade en del guldklimpar
såsom smoothies som var ap fräscha med annanas kokos och banan MINA smaker mums
sen  yoghurtar mm.
Men still willys  in my heart :)

 Hann med massa bra shopping i går med :)

DVS jag prövade braller det händer INTE ofta.
Men min garderob behövdes fyllas på då är det ett måste :)
Hittade 4 par :) Yeees.


   


 Braller nummero ONe : Jeans leggings cubus.

Braller nummero TWO : SNygga sjyssta braller som e grymt utsvängda. VILA

Braller nummero 3 :  Snygga mjuka sköna  utsvängda braller VILA.

Braller nummero 4 :  Jeans leggings VILA :)


Känns bra att ha fyllt  jeans kvoten i vår garderoben :()




 Den gamla omtalade boken från 1800 talet fick följa med hem i går :)
Lycka över att just den fanns kvar :)

 

Örhängen hm Bambi fick 2 nya bodysar . Kenny tröjor dock ej med på bild :)


 sitter ringer hudvården inne i stan men inget svar :(
 Älsklingen ska köpa en  Decleor Aromaessence   skulle bara kolla att den verkligen fanns inne :)

Men det får den bara  lov att göra :)





Käääärlek


Yeees sushi i dag :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Ganska coolt ändå att äga en bok som är över 200 år... den såg jätte fint sliten ut. Bra shopping har du haft oxå ser jag. kramen

2009-02-27 @ 12:32:03
Postat av: mini

hoppas ni får finaste fredan där borta, jag och villam har också sushidag idag, eller sushikväll blir det för våran del...sushi, let´s dance, popcorn och lilla hjärtat mitt, bättre kan det inte bli. må gott, kramar till er! mini

Postat av: vintageretroprinsessa

Mamma :) Joo jag vet :) den har fått en hederplats där uppe nu :)))

Yees jag e shopping guden hihihiihi :)





Mini : alltid finast här borta :)

Åhhh mys med sushi äter han vanliga sushi bitar :) ?



Ha det underbarast

2009-02-27 @ 20:06:19
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback