- Jag och Madicken i pysseltagen




- Vi hittade lite fina saker i gårnär vi gick i väg i går kväll till affären :)
Rosa ljus som jag la i en ljusskål med rosor på som mamma gjort :)

Cotton och orchid ljus :)
Luktar gott fina att kolla på :) och väldigt våriga.


Blomman :) sen 2 stjärnor i glas :) som jag pyslat ihop till blomman  :)
bildbevis kommer sen :)

 Ny bok  :)




Madicken hittade en supersöt rått tavla :)
Passar perfekt in på hennes rum :)



Nu ska vi åka på Liljaliving en affär fylld med massa shabby chic prylar :)
Vi får väl se om jag kommer hem med nåt :)
Tänkte  köpa en till blomma och nya glasstjärnor och göra ett till blommarrangemang :)




Käääärlek på er :)


Idag lyser solen men vi har kyla :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Den boken är så rolig. Har läst den flera gånger :)

2009-02-28 @ 19:05:08
Postat av: vintageretroprinsessa

Josefin : Toppen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback