- Läsa bok mamma ...




- Lill snuffsan lägger sig på golvet och vill att mamma ska läsa böcker :)
Tidigare i dag :)
Mys baby :)

 Ny läsning till mamman :)

Klicka för att visa Megabild! Vita Reebok skor, strl 38.  Missa inte!

Är sugen på dessa skor :)
ska kolla om dom finns i butik då jag åker till stan i morgon :)
 vill ha snygga vita sneakers  :)



Nu ansiktsmask  scrub och hela köret i duschen med Bambi :)
fast hon får duscha utan ansiktsmask och scrub :)


Hunden fick innan en dush behandlig och klippte till han lite så nu luktar han blommor igen :)


Kääärlek :)






Kommentarer
Postat av: ♥ mikaela

söt bild på lilltjejen :)

Postat av: mamma

Söt Bambi och du skorna var as snygga kramen

2009-02-24 @ 20:09:36
Postat av: mini

villiam har de där skorna och vet du, jag tror faktiskt jag köpte dem på rea i övik :)



tack för fina kommentaren din som värmde när jag kom hem från sjukhuset, nu är jag enarmad för ett tag men det går helt ok, det här tog bara en kvart att skriva :) ha en fin dag, kramar till dig! mini

2009-02-25 @ 08:17:07
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback